رادمهر جانرادمهر جان12 سالگیت مبارک

قندعسل مامان ،عشقم ، دوست دارم

مقدمه

1391/6/4 20:38
نویسنده : مامان دلارام
196 بازدید
اشتراک گذاری

          غنچه ی ناز و کوچک          

 تولدت مبارک

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

امروز گل پسرم پا به عرصه ی وجود منو و بابا امیر گذاشت.

قند عسلم از اومدنت خیلی خیلی خوشحالیم ، مخصوصا من وبابا امیر . همیشه دوست داشتم ودارم، بهترین ها و اولین قشنگی ها توی این سرزمین خاکی برای بابا امیرباشه !

الآن هم همینطور ، دوست دارم اولین خنده ی معنی دارت ، اولین نگاه معنی دارت و حتی اول چیزی که با دستان کوچک و زیبایت محکم میگیری که نشانگر قدرتت هست انگشتان دست بابا امیر باشه. دوست دارم اولین و بهترین هایت برای بابا امیر باشه ، و حتی اولین کلمه ای که بر زبان می آری باـبا باشه.

راد مهرم ، زیبای مامان با تمام وجود دوستت داریم هم مامان دل ارام  ، هم بابا امیر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
21 مرداد 91 13:14
سلام خاله!من نازنین زهرام!من ومامانی خیلی دوست داریم دوستهای خوبی مثه شما داشته باشیم!وب قشنگی دارین!به منم سر بزنین خوشحال میشم!!!