رادمهر جانرادمهر جان12 سالگیت مبارک

قندعسل مامان ،عشقم ، دوست دارم

اولین هدیه ی مامان و بابا

1392/6/1 1:39
نویسنده : مامان دلارام
193 بازدید
اشتراک گذاری

تاب تاب عباسی       خدا چقدر تو نازی

 

من دوست دارم                      تو بازی به من بگی یه رازی  

 

 

عزیز دلم این  اولین هدیه ی منو بابا امیر به مناسبت  تولد یک سالگیت هست .از چند روز قبل

 

از تولدت  مامان دلارام سفارش داده بود اما متاسفانه تا آقای مغازه دار برن بازار و بیارن شما

 

 14ماهه شدی  .....  

 

پسر قشنگم خودت  تاب بازی میکنی و تاب رو حرکت میدی . حتی گاهی اوقات یازیگوشیت

گل میکنه و با اینکه کمر بند تاب رو بستم از زیر کمربند میایی بالا و می ایستی... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زمنو
4 شهریور 92 18:35
سلام به به مبارک باشه آقا رادمهر بالاخره مامانت کار خودش را کرد و خرید . فکر کنم تا سه سالگیت خونتون بشه مثل خونه بازی مهد کودک سر سره - قطار شادی - و.....
دیاناتم
15 شهریور 92 10:49
با سلام ممنون از اظهار نظرتون، لطف دارید وبلاگ پسر کوچولوتون را هم دیدم با تشکر