رادمهر جانرادمهر جان12 سالگیت مبارک

قندعسل مامان ،عشقم ، دوست دارم

به نام خدایی که از جنس ابرهاست

1391/5/21 13:01
نویسنده : مامان دلارام
194 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

سلام مامانی، از امروز می خواهم شروع کنم از تو و بابایی ومامانی بنویسم.تا هر وقت بزرگ شدی و این دل نوشته ها رو خوندی بدونی که منو بابایی چقدر چشم انتظار امدنت بودیم وچقدر دوست داریم.چشم

هیچ کس نمیدونه اون لحظه که فهمیدم که تو تو راهی و قرار کم کم تو دلم جون بگیری وبزرگ بشی چقدر خوشحال شدیم،آره خوشحال شدیم،هم مامان هم بابایی.لبخند

قلبحالا هم داریم برای امدنت روز شماری میکنیم

وخدا رو بابت این هدیه زیبا که به ما داده شکر میکنیم.قلب

niniweblog.com

 

چند هفته تا آمدنت

    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز  

سلام نفسم.niniweblog.com                              

 چند هفته دیگه بیشتر نمونده تا تولدت.اما واسه ی مامان خیلی دیر میگذره niniweblog.com

دلم تنگه برای بغل کردنت -بوییدنت وبوسیدنت.بی تابم واسه ی اومدنت وبودنت.دل تو دلم نیست niniweblog.comبرای دیدنت توی لباسی که مامان بزرگ(مامان معصومه)به سلیقه ی مامان واست  خریده .خلاصه بی صبرانه منتظریم هم مامان هم بابا.قلب

 

 

niniweblog.com

 

مادر

« عاقبت یک شب از این شبهای دور کودک من پا به دنیا می نهد

                    آن زمان بر من خدای مهربان نام شورانگیز مادر می نهد »

گل پسرم از امروز 7 روز مونده تا جدا شدن زیبا ترین وبهترین فرشته ی آسمونی  از بقیه ی فرشته ها و اومدنش تو بغل من و باباش.

باور کن تو بهترین هدیه ای هستی که تا به حال خداوند به من و بابا امیر داده ، بهترین هدیه اگه بدونی  چقدر این روزا دیر میگذره و سخت . خیلی چشم انتظار اومدنت هستیم ولی هر بار که توی دلم تکون میخوری ، کلی لذت میبرم و عشق میکنم .

دل تو دلم نیست که ببینم چه شکلی هستی ؟ کپلی یا نه؟ شبیه من هستی یا بابایی ؟ خلاصه خیلی چیزای دیگه إ

اصلا میدونی مامان نمیتونم بگم چه شور و حالی دارم إ

niniweblog.com

با آمدنت و گریستنت از ته دل میخندم ...

امشب آ خرین شبی است که منو بابا امیر تنها هستیم و از فردا صبح به امید خدا از تنهایی در میاییم وسه نفره میشیم . سه نوع لباس ، سه دست قاشق و چنگال ، سه جفت کفش و از همه قشنگ تر صدای خنده ی جدید تر و نوتر و پرشور تر .

دیدن روی ماهت و به آغوش گرفتنت آرزویی زیبا برایم شده . با هر بار تکون و حرکت توی دلم ، بیشتر برای اومدنت و دیدنت و بوسیدنت حریص می شم.

این هفته که گذشت با خودش آخرین روزهای تنهایی هفته ی منو وبابا امیر رو برد:

آخرین شنبه ی تنهایی 23 \ 2 \ 91 و آخرین یکشنبه ی تنهایی 24 \2 \ 91 وآخرین دوشنبه  ... و خلاصه بار سنگین  آخرین تنهایی ها وسکوت خونه ی ما رو هفته ی چهارم اردیبهشت 90 به دوش کشید و باخودش برد؛ و فردا آغاز زندگی سه نفره ی بابا امیر و مامان دلآرام و گل پسرمون راد مهر جونم .

فردا 30 \ 2 \ 91 آغاز صبحی زیبا ، پر شور و سبز و دوست داشتنی و ... هست.

   ** تولدت مبارک**

   **خوش اومدی قند عسل**

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نانازیا
6 فروردین 91 21:23
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
پریسا
7 فروردین 91 1:23
سلام سورپیازمون کردی مامان دلارام .دست بقلمت هم که خوبه .
پریسا
7 فروردین 91 13:16
مامان دلارام میتونی از لینک ثابت من کلیک راست کنی و محتویاتش را کپی کنی
پریسا
28 اردیبهشت 91 17:34
مامان دلارام عزیز پیشاپیش چشمت روشن پست ثابت وبلاگ از بین رفته بود . لطفا بیخیال کد موس شوید وبلاگ شما قاطیه . ا