رادمهر جانرادمهر جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

قندعسل مامان ،عشقم ، دوست دارم

تو چی حدس میزنی؟

1393/4/26 2:27
نویسنده : مامان دلارام
388 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو مامان دلارام گذاشته تا ببینه دوستان و آشنایان چقدر حدسشون در آینده درست از آب در میاد؟؟؟؟!!!!!

شما حدس بزنید رادمهر جان در آینده چه کاره میشه  

 

  سوارکار اسب؟

 

         طلا و جواهر فروش؟

یااااااااااااا شایدم

 

خلبان؟

 

یاااااااا؟

   

کشاورز؟

 

نمایشگاه دار؟

 

5.gif

مرغداری دار؟

 

8.gif43.gif

گاودار؟

 

Pirate Ship

ملوان (دریا نورد)؟

 

1.gif

شایدم دندون پزشک؟

 

(363).gif

هنرمند؟

 

computer-26.gif

شایدم کارمند؟

 

حدس با شما  ؟

دوست دارم قندعسلم 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (1)

نظرات (4)

طب سوجوک
26 تیر 93 3:28
با یادگیری سو جوک سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید "سو جوک یک هدیه الهی است. با استفاده، یادگیری و گسترش آن به خود و دیگران کمک کنید" با تبادل لینک و پیغام به دوستان و آشنایان خود سلامتی را به آنان هدیه بدهید طب سوجوک چیست؟ چگونه بدن ما روی دست و پا منعکس شده است http://sujoktraining.blogfa.com/
اجی زهرا
31 تیر 93 16:29
انقدر چ ب تراکتور و اینجور چیزا علاقه داره ب نظر من یا کشاورز یا گاوداری
مامان دلارام
پاسخ
سلام.ممنون از نظرت عزیزم
زنمو
20 مرداد 93 0:21
منم فکر کنم یک کشاورز تحصیلکرده بشه پرهام هم گفته خلبان میخوام بشم گفتم نه بابا تو هم عین باباتی زیاد تیریپ خلبانی بر ندار من عمرا بذارم خلبان بشه بچم
نازنین و ماهان
11 فروردین 94 23:09
دلی جون من که میگم تراکتورفروش میشه اما ماهان میگه کشاورز میشهدوستت دارم رادی جون