رادمهر جانرادمهر جان12 سالگیت مبارک

قندعسل مامان ،عشقم ، دوست دارم

فقط به خاطر یک بوس کوچولو

1391/9/3 14:32
نویسنده : مامان دلارام
180 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است

مادر دوستت دارم

سلام رادمهر کوچولو

میدونم خیلی مریض شدی ،طاقت دیدن تو را در بیمارستان نداشتم ،

طاقت دیدن و تحمل کردن سرفه هایت را نداشتم . با هر سرفه ات اشکام بی اختیار می آمدند . جیگرم تیکه تیکه میشد .

چرا چرا چرا مریض شدی ؟

تو خیلی خیلی کوچیکی .مامان دلارام خیلی باید صبوری کنه میدونم الان جیگرش خونه .

مامان میگه : به خاطر یه بوس کوچولو مریض شدی . آره؟

من اگر میدونستم کی تو رو مریض کرده اون لبهاشو با چسب بهم میچسبوندم بعد یه چسب نواری هم روش میزدم و از سقف آویزونش میکردم . تا هر کس ببینه  عبرتی بشه که دیگه تو را بوس نکنند و  از پشت ویترین ببینند .

عزیزه دلم ایشالله زوده زود برگردی خونتون در آغوشه گرم پدر و مادر مهربونت .

دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)